Is he mogelijk om gratis online series te kijken?

Eventueel met Nederlandse ondertiteling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
3.9K

Het beste antwoord

Projectfree.tv zo goed als ALLE amerikaanse series. Alleen meestal niet ondertiteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja! Kijk eens op uitzendingemist.nl of tik bij Google je serie + gemist in, komen ze ook in beeld! Enkele series zijn helaas niet gratis, maar de meeste wel! Anders kun je nog proberen of ze op YouTube staan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op www.eztv.it .. Hier vind je praktisch alle (Amerikaanse) series
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of www.tvduck.com. Is helaas wel zonder ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze website zijn vrijwel álle Nederlandse programma's op TV van "toen" nog (deels) is terug te zien ?
http://www.seriesvanvroeger.nl/
Het is verder nog mogelijk om aan kinderen/kleinkinderen te laten zien,waar jij naar keek voor je naar bed moest ?

Mocht jij een programma hebben gemist,jij dat dan op de volgende link kunt,alsnog kunt zien ?
http://tvtutti.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4usonly.biz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook nog wel een aantal sites voor je: fastpasstv.com en ja sorry weer niet de spelling precies maar iets van curica.com maar als je dat in Google intikt krijg je gelijk het goeie antwoord. Veel kijk plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nederlandstalige series kan je gratis kijken op http://www.nederlandseseries.com