Wie weet het einde van de serie Flash Forward?

Ik lees dat het eerst abrupt gestopt was, waar ik al bang voor was, maar dat ze nu toch nog zijn doorgegaan? Is het dan nog een beetje fatsoenlijk einde wat er aan zit?

Ik heb het nl al eerder gehad dat ik met een zeer onbevredigend gevoel bleef zitten wanneer ik weken/maanden een serie volgde en het ineens abrupt eindigde zonder verder vervolg (Jericho bijvoorbeeld ook).

Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gezien en ik vond het een leuke spannende serie. is het de moeite waard om te blijven kijken, of blijf ik straks weer achter met een kater van een serie die niet fatsoenlijk eindigt?

Ik wil dus niet het einde weten! Maar of het wel een fatsoenlijk afgewerkt einde heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Het heeft een open einde, maar als je goed kijkt naar wat ze laten zien weet je eigenlijk wel dat het goedkomt en er zeker een seizoen 2 moet komen!

Ik was namelijk ook bang voor zo'n stom einde, maar dat viel heel erg mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op de keper beschouwd heeft het een beter einde dan Lost. Dus doorkijken, aanrader!
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, aan Lost kon ik eerlijk gezegd al vrij snel na het eerste seizoen geen touw meer aan vastknopen, en die begon ook zo mooi :-/
escape
13 jaar geleden
Van Lost heb ik letterlijk elke seconde gezien van alle zes seizoenen. Wat een anticlimax aan het eind!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh balen dan :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meander, ik ben blij dat jij dat ook had. Ik dacht al dat ik de enige was die die serie niet kon volgen. Begon inderdaad erg mooi...
Jammer voor de doorkijkers dat het dan ook nog niet echt mooi eindigt.
Een van de beste series ooit en niets is wat het lijkt in deze serie!
Net als Vampire Diaries heeft het een open einde en wordt het vervolgd door een tweede seizoen. Ik neem aan dat dat ook met Flash Forward zo is.