waar kan ik the glee project helemaal vanaf het begin kijken?

ik kwam er een paar weken geleden achter dat er een glee project bestaat. dit wou ik heel graag zien maar het is niet in nederland op tv :( waar kan ik dit toch (vanaf het begin) kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Youtube! Ik heb het vanaf daar gekeken, maar de afleveringen zijn niet altijd super qua kwaliteit. Misschien moet je torrents proberen? :) Daar vind je normaal alles mee. Check thepiratebay.org eens!