Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heette die kinderserie van vroeger ook alweer met die vliegende bus?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Peter en de vliegende autobus (1976)

Professor Poopsnagle en zijn Vliegende Bus...

Toegevoegd na 59 seconden:
Terwijl ik aan het zoeken was heb je al de antwoorden al, haha!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

The Magic Schoolbus?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Peter en de vliegende autobus" uit 1977 ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Dat is geen serie, maar een speelfilm uit 1976, geregisseerd door Karst van der Meulen, en gespeeld door o.a. Lex Goudsmit, Joost Prinsen en Martin Brozius.
Misschien Professor Poopsnagle:
http://televisieseries.com/P/professorpoopsnagel.html
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ja, dat zou ook nog kunnen ja......leuk !
Dit is The magic schoolbus , vorige week nog bij de bieb geleend . Het is misschien een engelse productie , maar er wordt nederlands gesproken , hij was erg leuk.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Als je van mijn tijd bent en je bedoelt ergens halverwege jaren 70, dan is het vermoedelijk "De Rode Autobus. " Ik weet niet meer precies wat voor format het was, maar wel dat ik altijd keek en weken heb gebaald toen ik een keer voor straf een uitzending niet mocht zien. Ik ken zelfs het liedje nog (!) en herinner me iets met een grote hond/pop. Het was niet zozeer één avontuur ofzo, meer een format rondom verschillende korte filmpjes. Maar zeker weet ik het niet meer ; ik was een jaar of zeven.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Ik kan me dan ook niet meer echt herinneren of de bus ook vloog , maar daar staat me wel iets van bij. In de openingstune vloog hij tenminste wel door het beeld, maar dat kan ook mijn verkeerde herinnering zijn, dat-ie gewoon door een getekende achtergrond reed)./
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding