Waar kan ik dat afschuwelijke introlied vinden van Jean 'd Orange en dame Grandeur?

Dat waren die twee characters van het land van ooit. Een kak madam en een bekakt homo figuur. Ze deden samen iets van een show.

Ik zou graag de intro en de eindtune hebben. Voor mijn pa zijn verjaardag hij had zo de pest aan die twee. Was altijd rond 7:00 op RTL. Ik wil hem een beetje pesten.

9 jaar geleden
in: Televisie
3.5K

Het beste antwoord

Bedoel je deze misschien?

Sjiek de Friek: http://youtu.be/p6nOg114wII
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
+ Dankjewel. Ik had er zelf meteen al weer de pest aan haha.