Waar kan ik een lijst vinden met alle analoge tv zenders van Tele2?

Wij zijn sinds kort overgestapt van Ziggo naar Tele2... en hebben daarbij eindelijk de overstap van analoog naar digitaal gemaakt.
(welkom in 2012, I know, lol)

Nu heb ik een alles in 1 pakket van Tele2 (internet, bellen, tv).
Eigenlijk gebruik ik alleen nog maar digitale tv, omdat k dat abbonement natuurlijk niet voor niks heb.
Maar... ik ben er ook achter dat als ik mijn digitale ontvanger niet aanzet, dat ik dan toch gewoon tv zenders kan ontvangen.
(dit lijken mij dus de analoge zenders, wat zou het anders moeten zijn zonder ontvanger?)

- Nu ben ik eigenlijk gewoon benieuwd welke analoge tv zenders ik allemaal nog aan kan?
Ik heb al op de site van Tele2 gezocht, maar kan geen analoge frequenties vinden....

Kan iemand mij helpen aan een lijst met daarop alle analoge tv zenders van Tele2? Thanks!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Voor zover ik weet heeft tele2 geen analoge televisie. En daardoor dus ook geen zenderoverzicht. (zie ook de bron)

Stukje van wiki:
In 2010 brak Tele2 als eerste partij het monopolie in de markt voor analoge kabeltelevisie open. Binnen enkele weken meldden zich duizenden geïnteresseerde consumenten voor analoge kabeltelevisie van Tele2. Het besluit van de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA) om kabelbedrijven te dwingen om andere partijen toe te laten op de analoge kabelmarkt, werd echter vernietigd door het College van Beroep voor het Bedrijfsleven. De OPTA kwam 23 juni 2011 met een nieuwe marktanalyse. Tele2 zegt teleurgesteld te zijn over de opvatting van de OPTA en heeft aangegeven te blijven strijden voor vrije kabelkeuze.

Wat er vermoedelijk bij jou aan de hand is, of je ziggo is nog niet afgesloten, of je ontvangt zenders als NL 1, 2 en 3. Want daar heb je geen kabel voor nodig, alleen een antenne in de TV.