Waarom staat er bij elke titel van een aflevering van Jessica Jones "AKA"?

Ik weet dat het "Also known as" betekend maar waarom staat het bij elke titel van een aflevering?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.3K
SimonV
7 jaar geleden
Volgens mij staat het antwoord hier:
https://www.reddit.com/r/marvelstudios/comments/2yxcb5/why_theaka_in_the_jessica_jones_title/

Antwoorden (2)

Het is onderdeel van het format. AKA wordt ook gebruikt als inleiding van het naampje van het masker dat je die week of dag draagt. Anders zou ik het ook niet weten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Omdat dit onderdeel van de officiële naam van de serie is: Marvel's A.K.A Jessica Jones. Het is gebaseerd op de stripreeks Alias van uitgever Marvel Comics, en naar die term wordt zo ook verwezen.
Amadea