Waarom is Anouk boos?

Ik bedoel in de (al enigszins gedateerde) reclame van de ING/postbank. Ze heeft een hoed op en wordt aangezien voor een 'enge vent'. Ze zegt: 'Ok, nice, mag deze enge vent er even langs, thanks'. Dan zegt dat domme wicht van de postbank: 'Oe, die is boos!'.
Ik zie niet dat ze boos is, en begrijp die conclusie niet.
Kan iemand me dat uitleggen?
En als je dan toch bezig bent: waarom roept dat domme wicht zo hard op straat?

http://www.youtube.com/watch?v=QGhXyRjCuTo

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mijn eerste ingeving was : who the heck is Anouk en wat kan mij het schelen dat ze boos is. Dus heb ik het filmpje even gekeken, en het enige dat ik zie is een zeer arrogante 'dame' in herenkleding waarvan ikeigenlijk niet begrijp wat haar rol precies is. Is het weer een bekende nederlander ofzo ?? Want daar ben ik erg slecht in thuis....

Anouk is boos omdat ze voor een enge vent wordt aangezien natuurlijk terwijl het een redelijk mooie vrouw is. Waarom die twee vrouwen schreeuwen weet ik niet.

Ze is boos omdat ze over haar praten in een negatieve zin en haar aanzien als een enge vent. Bovendien staan ze in de weg, als ze wilt gaan pinnen. Dat zijn al 2 redenen om boos te worden in mijn ogen.

Anouk heeft het imago dat ze snel boos wordt en de ING wil het stoere vrouwen-imago van Anouk gebruiken om het ING-imago stoerder te maken. Hiervoor hebben de reclame-mensen een slecht geacteerd rollenspelletje bedacht, waarbij Anouk voor man aangezien wordt. Ik heb begrepen dat ze een heel leuk bedrag krijgt voor deze reclame.

Anouk is niet boos, dat stond in haar script, dat ze dat moest zeggen, vandaar...

Je zegt het zelf, omdat ze een dom wicht is!

Ik vond haar juist niet boos, eerder arrogant. Trouwens ik vond het een flut reclame! Anouk is een goede zangeres, die heeft het toch niet nodig om een rolletjes in zo'n reclame te spelen? Niet iets wat haar imago opkrikt, vind ik persoonlijk.

omdat ze arrogant omhoog gevallen, en onaantastbaar denkt te zijn. ze veel geld heeft gekregen voor het spotje, dus ook de ultrabitch wil uithangen. slap aftreksel; van gelijk waardige Amerikaanse reclames. bah

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100