Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is Anouk boos?

Ik bedoel in de (al enigszins gedateerde) reclame van de ING/postbank. Ze heeft een hoed op en wordt aangezien voor een 'enge vent'. Ze zegt: 'Ok, nice, mag deze enge vent er even langs, thanks'. Dan zegt dat domme wicht van de postbank: 'Oe, die is boos!'.
Ik zie niet dat ze boos is, en begrijp die conclusie niet.
Kan iemand me dat uitleggen?
En als je dan toch bezig bent: waarom roept dat domme wicht zo hard op straat?

http://www.youtube.com/watch?v=QGhXyRjCuTo

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
830
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou jij niet boos zijn (of minstens een beetje onthutsts) als iemand zou zeggen dat je lijkt op een enge vent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel, maar met zo'n hoed vraag je erom. Daarbij zie ik aan haar reactie niet dat ze boos is, enkel dat ze vreselijk uit de hoogte doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha hier kan ik ook nooit echt tegen, stom domme reclame.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mijn eerste ingeving was : who the heck is Anouk en wat kan mij het schelen dat ze boos is. Dus heb ik het filmpje even gekeken, en het enige dat ik zie is een zeer arrogante 'dame' in herenkleding waarvan ikeigenlijk niet begrijp wat haar rol precies is. Is het weer een bekende nederlander ofzo ?? Want daar ben ik erg slecht in thuis....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Anouk is boos omdat ze voor een enge vent wordt aangezien natuurlijk terwijl het een redelijk mooie vrouw is. Waarom die twee vrouwen schreeuwen weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze is boos omdat ze over haar praten in een negatieve zin en haar aanzien als een enge vent. Bovendien staan ze in de weg, als ze wilt gaan pinnen.

Dat zijn al 2 redenen om boos te worden in mijn ogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anouk heeft het imago dat ze snel boos wordt en de ING wil het stoere vrouwen-imago van Anouk gebruiken om
het ING-imago stoerder te maken.
Hiervoor hebben de reclame-mensen een slecht geacteerd rollenspelletje bedacht, waarbij Anouk voor man aangezien wordt. Ik heb begrepen dat ze een heel
leuk bedrag krijgt voor deze reclame.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anouk is niet boos, dat stond in haar script, dat ze dat moest zeggen, vandaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt het zelf, omdat ze een dom wicht is!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond haar juist niet boos, eerder arrogant.
Trouwens ik vond het een flut reclame!
Anouk is een goede zangeres, die heeft het toch niet nodig
om een rolletjes in zo'n reclame te spelen?
Niet iets wat haar imago opkrikt, vind ik persoonlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens Lee... +1
Anouk is sowieso arrogant
omdat ze arrogant omhoog gevallen, en onaantastbaar denkt te zijn.
ze veel geld heeft gekregen voor het spotje, dus ook de ultrabitch wil uithangen. slap aftreksel; van gelijk waardige Amerikaanse reclames. bah
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding