Op zondag 26 mei zijn de opnamen van seizoen 8 van Flikken Maastricht gestart. Dat is dus nog maar drie weken geleden.
Het achtste seizoen is in 2014 te zien. Een exacte datum is nu nog niet bekend.
Amadea
10 jaar geleden
Ze zijn sowieso bezig met opnames tot 12 september, gezien ze tot die tijd de figuranten nodig hebben. De nieuwe series zullen dan wel weer in het voorjaar van 2014 beginnen.