Waarom zendt het NOS niet alles uit van de Tour de France?

Het valt mij op dat er pas uitzending is als de etappe allang onderweg is. Eurosport zend het wel uit maar daar word ik van de reclames

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Televisie
1.2K
taillie
3 jaar geleden
omdat er maar weinig mensen zijn die 5u zullen naar de koers kijken... uitzenden kost geld natuurlijk
SentWierda
3 jaar geleden
Meestal zijn de eerste uren meer een natuurdocumentaire dan een wielerwedstrijd. Waarom zou je drie weken lang elke dag urenlang natuurdocumentaires over een gedeelte van Frankrijk uitzenden? Die tijd kun je beter besteden, bijvoorbeeld herhalingen van avondprogramma's.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Tja daar zit wat in ja. Bedankt voor jullie antwoord

Antwoorden (1)

Misschien hebben ze onderzocht dat er onvoldoende interesse is voor de hele etappe en zenden ze daarom alleen het meest interessante deel uit. Heeft wellicht met kijkcijfers te maken.