Hoe kan ik aflevering 30 van Helemaal Het Einde terugkijken?

Ik wil niet vastzitten aan rtl premium voor 3,99 euro per maand voor slechts 1 aflevering. Zijn er alternatieven?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
1.7K
Amadea
6 jaar geleden
Is het niet zo dat je één aflevering gratis, maar dan wel in zwart-wit, mag zien?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weet je misschien hoe dat dan werkt?
Amadea
6 jaar geleden
Zie https://help.rtlxl.nl/hc/nl/articles/201418111-Hoe-kan-ik-een-account-aanmaken- Hoe kan ik een account aanmaken? Meld je aan door op ‘inloggen’ te klikken in de rechter bovenhoek. Klik vervolgens op 'Maak hier een account aan'. Je kan registreren via je e-mailadres, of via de Facebook, Google Plus, Linkedin. Registreren via e-mail: Vul je e-mailadres, voornaam en een gekozen wachtwoord in
Klik op 'Akkoord en registreer'
Vervolgens ontvang je een activatie e-mail op het gekozen e-mailadres, klik op de knop 'account activeren' in de e-mail. Hierna ben je automatisch ingelogd op RTL XL Registreren via Facebook, Google Plus, Linkedin: Klik op het Facebook icoon of 'Google +' of 'LinkedIn', waarmee jij wilt registreren
Log in met je social account
Hierna ben je automatisch geregistreerd en ingelogd bij RTL XL Op RTL XL kun je alle fragmenten en afleveringen binnen 7 dagen na TV-uitzending gratis terugkijken. Daarnaast kun je met RTL XL Premium reclamevrij afleveringen vooruitkijken of langer dan 7 dagen na TV-uitzending terugkijken. Je krijgt toegang tot RTL XL Premium na een eenmalige betaling van €3,99. Zodra je hebt betaald voor RTL XL Premium heb je met het account waarmee je RTL XL Premium hebt gekocht, 30 dagen lang toegang tot alle video's op desktop, laptop en in de RTL XL app voor iOS en Android.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar dan kan ik afleveringen tot 7 dagen geleden kijken en die ik heb gemist is al 12 dagen geleden

Antwoorden (2)

Er is helaas geen (legale) manier om deze aflevering gratis terug te bekijken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou je aan kunnen melden voor een gratis(1cent) proefmaand NLZIET. Dan heb je rtlxl premium npoplus en sbs bij elkaar op 1 site. Daar staat helemaal het einde ook op. Daarna kun je je gewoon afmelden voordat je de volgende maand moet betalen.