Weet iemand hoe deze kinderserie heet over een jongen met een blauw/witte bus?

Ik ben al máánden opzoek naar een bepaalde kinderserie waar ik de naam niet meer van weet. Het is een animatie, en ik geloof dat het altijd op Zappelin kwam, en het ging over een jongen (met ik denk witte/blonde haren) en die had een blauwe/witte bus. En elke aflevering had een van hun vrienden hulp nodig en die gingen zij dan helpen.
Ik kan het gewoon nergens vinden! Als iemand het weet, je bent een held.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.6K
Antoni
3 jaar geleden
Hier https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_programma's_van_NPO_Zappelin vind je een lijst met alle programma's van NPO Zappelin. Misschien vind je het programma in de lijst.

Antwoorden (2)

Bedoel je misschien Engie Benjy?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kan het zijn dat het lazytown is? Je beschrijving komt overeen