Is er software om je eigen tekenfilm stemmetje in te spreken?

Hoi ik zou graag een keer via mijn computer een tekenfilm stemmetje inspreken kan dat ook. Bijv. Movie maker of een proffesioneel video bewerk software? of een website?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Je kan met elke geluidsopname software je stem opnemen. De stemmen in tekenfilms zijn gewoon stemmen van mensen, zonder grote edits er op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is pivot iets? Je kan het gewoon downloaden, ff googlen en je vind het wel.

Toegevoegd na 41 seconden:
Maar pivot is alleen beeld en niet dat je iets kan inspreken ofzo..