Waarom dragen beroemde fantasiedieren vaak maar de helft van de kleding en dan ook nog eens alleen de bovenste helft?

Heer Bommel draagt een jas. Donald Duck draagt een matrozenbloes en pet. Winnie de Poeh draagt een t-shirt. Oom Dagobert draagt een hoge hoed, jas en slobkousen. De drie biggetjes dragen bloezes. Kermit de kikker alleen een kraag met punten. De gelaarsde kat een hoed en laarzen. Al deze dieren zijn in hun blote gat. Waarom?

1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Leuke vraag! plus +

Het beste antwoord

Dat komt omdat het dieren zijn

Als ze kleding zouden aantrekken zou bijvoorbeeld bij Donald duck zijn eend zijn, zijn staart minder goed uitkomen meer menselijk worden,

Bij winnie the pooh is het eigenlijk een knuffelbeer en dat zou met een broek aan minder zichtbaar zijn

En vooral het dier wat uitgebeeld zou worden is veel duidelijker zonder kleding

Ook de schoenen zouden dat beeld aantasten

Bij micky zijn het vooral zijn oren en zijn staart maar dat kan wel met een broek aan