Waar kan ik alle Dragon Ball manga's kopen?

Ik wil graag de engelse manga's van Dragon Ball kopen. Waar kan dit? Ik wil ze wel allemaal :) ik heb het nergens kunnen vinden, alleen in het nederlands.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Amazon.com of .co.uk. Daar staan ze waarschijnlijk wel tussen.
Anders mssn ebay.com of zelfs mssn via alibaba.com.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, Amazon is echt een aanrader! Ik koop zelf daar one piece manga, het is goedkoper dan in Nederland en als je voor meer dan 25 pond besteld is het verzenden nog gratis ook.