Welke muziek luister je momenteel vaak?

Heb zelf weer een oude cd van Anouk in de autoradio zitten. Totdat ik die weer zat ben, dan draai ik weer een andere cd grijs. En jullie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4K

Antwoorden (31)

Ik luister veel Bruce Springsteen, als opwarmertje voor Pinkpop... :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nieuwe CD van Ilse de Lange vind ik momenteel heerlijk om in de auto te draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lady GaGa!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3FM vanwege de variatie en de nieuwe nummers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb meestal zin in wat variatie. Ik ben fan van coldplay, dat blijft, maar ik luister steeds meer liedjes van 'vroeger' (net als jij: Jij draait nu ook de oude cd van Anouk), zoals 'Koama-Lambada' en 'the riddle' (waar ik al heel lang fan van ben). Ook ben ik de laatste tijd nogal in de ban van het songfestival : D
Wat me ook leuk lijkt: Alle cd's uit de cd kast van mijn ouders een keer proberen, want ik denk dat ze wel dezelfde smaak hebben.
Liedjes uit de top 40 vind ik trouwens ook leuk, maar de meesten maar tijdelijk. Ik luister dan ook veel radio, zodat ik die liedjes bijhoud, maar ik heb geen zin om ze op mijn ipod te zetten. Ik denk dat ik dan toch doorswitch naar andere liedjes, die ik altijd leuk blijf vinden (zoals die van Coldplay en de overige liedjes van vroeger).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echte ouderwetse hardrock soms weer, niet die mietjeshardroch vam bonjovi of europe dan he. Is een fase hoor, straks weer normaal. Ouderwets nederlands ook trouwens; shaffy, joost nuissl........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anouk ( alleen enkele nummers sla ik over ).
Maar nr.1 is ook voor mij Anouk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik draai op dit moment veel verschillende nummers uit de jaren 80. Aangezien in die tijd veel goede nummers gemaakt zijn, heb ik moeite om hier een favoriet nummer of artiest te vermelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit in mijn Jack Johnson, Jamie Culum etc periode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
populair klasiek

Toegevoegd op 24-05-2009 22:11:09
daar versa ik onder de bekende stukken

Toegevoegd op 24-05-2009 22:11:50
versta bedoel ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gevarieerd, maar op het ogenblik:

Jeff Buckley.

Doorgaans:

Wilco
Radiohead
Broken Social Scene
Bon Iver
Patrick Watson
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey dank je. :-)
Op dit moment zit het nieuwe album van Lily Allen in mijn cd-speler. Lekkere vrolijke meezingers..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik draai de laatste tijd ook veel oude cd's; bijvoorbeeld Talk Talk met "The color of spring".
Parliament, "the best of parliament"
Yello- Motion picture
Kraftwerk
enzovoort enzovoort
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?index=11&playnext_from=PL&feature=PlayList&p=8F1E460F5F027A10
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik luister nu veel naar Brandi Carlile en Sharlene Spiteri
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De complete top 40 uit 1999, omdat ik veel fijne herinneringen aan dat jaar heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pussycat dolls jai ho
krezip sweet goodbyes
eminem we made you
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radiohead - OK Computer. Kan het gewoon niet laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neus nu wat rond in de fifties en vul dat aan met nog oudere dixieland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mix cd met onder andere:

NeYo - Mad
Trey's Songz - Can't help but wait
Akon Ft. Colby O Donis - Beautiful
Flo-Rida - Right round
NeYo - Closer

Maar ook ''I am Sasha Fierce'' van Beyoncé
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb in de auto altijd radio veronica erop staan.... in het weekend thuis ook altijd maar alleen mogguh rick of weekend rick....
voor de rest zit ik de laatste tijd weer beetje op nederlandse toer... maar geen frans bauer....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment heel veel naar cantate 198 van onze vriend Johann Sebastian.
Lass, Fürstin, lass noch einen Strahl.

Hij is echt vet =).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik luister veel Red Hot Chillie Peppers, metellica, Linking park, Lordi maar ook Eric Clapton en wat andere rustige nummers. Het is net waar ik zin in heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
veel rustige muziek (zoals krezip aqualung en coldplay) en op zijn tijd (om de twee drie weken) slaat het helemaal om en dan lekker rock en metal (zoals greenday slipknot Di-Rect Red Hot Chillie Peppers dat soort dingen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wereld draait door
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit nu heel erg veel naar reageaton te luisteren in de auto. Als ik het weer beu ben gaat ik waarschijnlijk weer over naar Rammstein of Greenday
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik luister bijna altijd shuffle door al mijn muziekbestanden die op mijn IPod, of computer staan. Dus niet echt muziek die ik vaak luister in een bepaalde periode.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amy Winehouse, Lily Allen, Arctic Monkeys, Oasis... Alles eigenlijk.. :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op dit moment luister ik naar Egyptische muziek.
Maar meestal luister ik naar trance (Armin van Buuren) of Enigma.

Toegevoegd op 29-05-2009 17:48:09
En daarbij moet ik eigenlijk zeggen dat ik Pendulum ook vaak naar luister.

(En daarnaast vrij onbekende DJ's zoals Jochen Miller, Markus Schulz etc.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn écht favoriete band is Saviour Machine
http://www.youtube.com/watch?v=ZbORPPtMICA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=80MDhsIWvcY&feature=related

Ook Ayreon vind ik super, en draai ik erg veel op moment - een van de gastmuzikanten is trouwens de zanger van Saviour Machine
http://www.youtube.com/watch?v=qtAhlPcdh9c
http://www.youtube.com/watch?v=chBA1bp6VQE

En Morphia
http://www.youtube.com/watch?v=FMAwEA6go9g
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Friendly Fires, The River Phoenix, Third Eye Blind, Cut Copy, Van She, Ladyhawke, Coldplay, Empire Of The Sun, MGMT, The Maccabees... En ik zou nog wel heel lang zo kunnen doorgaan.

Ik kan niet zonder muziek.