Hoe maak je een nieuw fantasy wezen?

in een boek staan fantasy wezen, maar vaak worden dezelfde soort wezens gebruikt. nu wil ik wat nieuwe wezens creëren, maar hoe kan je die het best maken (dus een soort van levensecht net zoals een centaur)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

bedenk eerst hoe het wezen er volgens jouw uit moet komen te zien. maak een schets van dit wezen op een stuk papier.

maak daarna een soort van cv:

naam van het wezen
waar leeft hij
is hij vriendelijk of juist niet
enz, enz, enz.

maak daarna nog een schets maar dan met de gegevens van de cv er in verwerkt. als je dit heb gedaan dan zal het wezen makkelijker op te schrijven zijn, omdat je precies weet hoe en wat hij is.

IK hoop hiermee voldoende geholpen te hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Door de ouders van de fantasyen te doden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het woord zegt het al; een fantasie-wezen. Een wezen van fantasie. En in fantasie is alles mogelijk -werkelijk alles.

Je kan dus ieder soort wezen creeëren wat je maar wilt, al dan niet geïnspireerd uit je boeken of lijkend op de wezens uit je boeken.
Maak het zo echt of nep als je maar wilt.

Als je, zoals je zegt, het "levensecht" wilt laten lijken zou ik gedaantes of vormen gebruiken van echt bestaande dieren en daar dan kleine toevoegingen aan maken van iets onbestaands. Zoals bijvoorbeeld een hond met vleugels, of een kat met vampiertanden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pak gewoon potlood en papier en gebruik je creativiteit.Een fantasiewezen is gemakkelijker te maken dan een levensecht portert van een persoon maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals het woord al zegt met fantasie.
Als je dat niet hebt, dan lukt het niet.
Stel je voor in gedachten hoe jij vindt dat zo'n wezen eruit moet zien. Als je het perfecte beeld voor je hebt, dan ga je het beschrijven zodat het gaat leven.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het computerspel 'Spore' aanschaffen. Daarbij moet je allerlei wezens aanmaken. Deze wezens zijn redelijk realistisch en maken ook een echte ontwikkeling door. Die kun je dan als inspiratie gebruiken voor je fantasywezens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed advies
Ga in de leer bij Youris, die kan je er alles over vertellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe bedoel je dat precies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies zo als ik het zeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke