weet iemand hoe die tekenfilm heet over een superheldin die vroeger op kindernet was rond het jaar 2000 en waar ik die kan vinden

Ik werk aan een playlist op youtube met oude tekenfilms ik heb hier een vage herrinering over maar weet de naam niet meer volgens mij had ze rood haar en als ze veranderde droeg ze een zwart masker

Toegevoegd na 17 uur:
Ik ben een marvel fan en ik weet dus zeker dat het geen Jean grey was, ook ken ik she-ra en kim possible hun waren het ook niet het was echt op kindernet en jean, kim possible en she-ra waren daar niet eens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dat niet op Ketnet? Volgens mij bestond kindernet toen nog niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kindernet was er toch eerder dan
Ketnet? Met dat gele figuur, met rode trui aan:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kim Possible draagt geen maskers en heeft geen geheime identiteit.

Het beste antwoord

Ik denk dat je Enigma bedoeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ehhh. She-ra?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom met die beschrijving niet verder dan Jean Grey uit X-men Evolution (bovenste plaatje) maar ik ben er niet van overtuigt. De tekenfilm is iig wel uit 2000 en Jean Grey heeft rood haar en een masker (voor zover je van een masker kan spreken) dat mij zwart lijkt (het is niet echt zwart dacht ik).

Ik denk net als de mensen uit de reacties dat je doelt op Kim Possible (onderste plaatje). Kim Possible draagt alleen geen masker maar wel een zwart shirt.

Hieronder nog wat lijsten die je kunnen helpen met zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hun zijn het niet en ze kwamen trouwens ook niet op kindernet.