hoe heet die tekenfilm met die kinderen die een enorm hoofd hadden?

Een kind had 2 grote voortanden en een blauw petje op geloof ik. Deze serie heb ik ooit gezien in de jaren 90'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.6K

Antwoorden (3)

Timmy Turner uit Fairly Odd Parents?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat was hem niet, ik heb hem al gevonden: the three friends and jerry! toch bedankt!
Dat betreft "De 3 vrienden en Jerry". Een Britse serie over vier jongens van tien jaar oud die de puberteit voelen naderen. Jerry die na zijn verhuizing naar een nieuwe stad alles doet om geaccepteerd worden door het plaatselijke clubje ‘De drie vrienden': Frank, Thomas en Eric.
Amadea
11 jaar geleden
Was het een tekenfilm met kleuters? Ratjetoe!