Als ze willen dat kinderen met minder geweld en drukdoenerij te maken hebben,waarom zijn er dan van die geweldadige en drukke tekenfilms?

zo heb je op nicolodeon junior echte leuke tekenfilms zonder geweld en daat leren ze tenminste wat van,maar waarom maken ze dan tekenfilms zoals: avatar,pokomon,transformers,League of SuperEvil,en als kinderen al zo druk zijn waarom dan tekenfilms zoals spongebob en fairy odd parents,dat is wel heel erg druk,worden kinderen hier door niet drukker en of agressiever van???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Daarom verdwijnen die van de buis, omdat ze zien dat ze zichzelf alleen maar in de eigen voet schieten... Gelukkig neemt dat af...

De peergroup bepaalt het meest de mate van geweld, maar goede tweede is de TV...

Eindelijk leren ze van het verleden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik deel niet helemaal je mening over wat een 'drukke' tekenfilm is.
Agressieve films waar vechten centraal staat ben ik ook niet erg van gecharmeert, maar niet alle kinderen hebben daar 'last' van. Ik heb drie zoons en heb nog nooit een negatief effect van tekenfilms opgemerkt bij ze.
Ik denk dat als ze maar naast tekenfilms kijken ook andere dingen doen het effect niet zo groot is.
Als je als ouder het idee hebt dat je kind er drukker van wordt dan moet je natuurlijk ingrijpen.
Verder vind ik Sponge bob en fairy odd parents geen drukke filmpjes, en er zit een verhaal in.
En als kinderen iets ouder zijn dan is Nick Junior echt te kinderachtig voor ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt aan het kind, als je kind echt druk wordt van bepaalde tekenfilmpjes, dan zou ik het zeker niet opzetten.
En ik heb ook niet het idee dat ze agressief worden van bepaalde tekenfilms.
Alleen dat hun fantasie meer wordt geprikkeld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat goeie tekenfilms gemaakt worden door mensen die zelf ook nog n stel kwajongens zijn, en hun schelmenstreken ( die ze kunnen bedenken ) uitvoeren met het potlood. En nee kinderen worden daar niet drukker of agressiever van. Ik werd ook niet wijzer of belerender van de fabeltjeskrant vroeger. Kinderen weten prima dat dat fantasie is en niet representatief voor het echte leven.