Vroeger keek ik altijd een programma maar ik weet niet meer hoe het heet. Het ging over een pop en een beer. Weet iemand hoe dit programma heet??

ik denk dat het op ketnet was. het was op de tv rond 2000-2010. het ging over een pop en een beer die de weg naar huis zochten. ik weet nog dat de beer altijd op het einde zij ik haat spruitjes verder weet ik dat de pop vlechtjes had en een jurkje. ik hoop dat iemand dit weet ik keek dit namelijk altijd met mijn oppas die helaas is overleden. ik heb er dus veel herinneringen aan. alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was het getekend?
Amadea
11 jaar geleden
Aangezien het in de rubriek Tekenfilms staat vermoed ik van wel....!

Het beste antwoord

The forgotten toys.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja het is the forgotten toys heel erg bedankt

Andere antwoorden (1)

Ik denk de grote beer in het blauwe huis.