Het lijkt me dat het allereerste nummer dat ooit verschenen is (vandaag precies 58 jaar geleden) wel de aller waardevolste is

Toegevoegd na 42 seconden:
Oh en wat die waard is... Ja, flauw antwoord misschien, maar hij is waard wat de koper er voor over heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat googelen levert op zo'n 15 tot 30 eurie.
Het schijnt ook dat de pocket versie nr. 11 redelijk zeldzaam is, die levert iets meer op, maar niet veel meer.

Suske en Wiskes zijn trouwens waardevoller.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over Tom poes nog maar te zwijgen (althans in nederland)
sterredag
13 jaar geleden
Whaaaa leuke avatar :D
Ik heb een hele verzameling Donald Duck's

Walt Disney's Comics and Stories is de uitgave van Donald Duck en vrienden in Amerika. Er is in 2003 een Donald Duck maand editie verkocht voor $437. De koper was een groot liefhebster van Katrien Duck. De betreffende maand Editie ging over Valentine's Day en dus over Katrien Duck.

Het album kwam uit de 5 jaargang van WDC&S. En dus ongeveer uit het jaar 1953.

Toegevoegd na 35 seconden:
Dit album zou je kunnen beschouwen als het meest waardevol