waarom is beugelbekkie van de buis??

ik vond het altijd zo'n leuke tekenfilm
netzoals de vijfling shin chan (hoe je dat mag schrijven)
waarom zijn al die oude tekenfilms van de buis af??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet ik niet:) ik vraag het me ookaf, blijkbaar zijn slecht nagesynchroniseerde americaanse seeries veeeeeel leuker...(kots braak barfxD)

Antwoorden (3)

iedereen heeft/had tegenwoordig een beugel dus dat is hetzelfde als dat je in marokko een serie uitbrengt waar marrokezen worden gediscimineerd

Toegevoegd na 40 seconden:
en bij die andere, als mense erbij wegzappen dan stopt het vanzelf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel veel series van vroeger (die ik mis) zijn van de buis. Ze willen namelijk altijd vernieuwen. Gelukkig worden ook oude series soms nog herhaald, helaas is er inderdaad veel verdwenen. Maar vergeet niet dat kinderen van nu die programma's niet kennen en dus ook niet missen (hoe zonde dat ook is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit komt omdat de smaak van de jeugd veranderd,en daardoor er steeds meer nieuwe tekenfilms komen.Maar eigenlijk is alles wat er nu op de buis is,1 pot nat.Ik zelf kijk graag naar boomerang,op de kabel tv.Leuke series van vroeger.