What ever happened to Def Rhymz?

Ik vroeg me af wat hij doet tegenwoordig...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (4)

Hij kwam een paar jaar geleden optreden bij een schoolfeest hier in mijn woonplaats. Was wel komisch, maar voor de rest hoor ik ook niks meer van hem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is dit een antwoord dan ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik vertel dat Def Rhymz blijkbaar gedaalt is tot het niveau schoolfeesten. Je hoeft je niet meteen zo aangevallen te voelen omdat ik zei dat ik je reactie over de blackberry geen uitleg bevatte, dat werd namelijk wel gevraagd. Er wordt hier gevraagd wat Def Rhymz tegenwoordig doet, en ik zeg dat ik hem heb zien optreden op een schoolfeest, dus blijkbaar voert ie nu kortere acts op, op kleinere feesten. Dit is natuurlijk ook heel logisch omdat het al een flink aantal jaren geleden is dat hij doorbrak met zijn hit. Ik hoop dat ik de vraag nu nog wat beter beantwoord heb, fijne avond nog. :)
Ik denk dat hij zijn billen ergens laten zien en zijn doekoe uitgeeft ;)
13 jaar geleden
nou, ik hoorde laatst van een collega dat hij een "serieuze vriendin" in Weert heeft, en dat hij normaliter ook wel redelijk normaal is.
hij was gewoon in een kroeg tussen de mensen.
wat hij voor de kost doet weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is nog steeds te boeken bij een artiestenburo dus hij zal zo af en toe nog wel ergens optreden