Wat is de meest beluisterde muziek soort? (pop, rock, heavy metal etc.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

Popmuziek.
De naam pop staat dan ook voor POPulaire
muziek en is een verzamelnaam voor diverse
muziekstijlen die op dit moment ìn zijn en
veel beluisterd en gedraaid worden door de
populaire :-) muziekzenders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Pop, dat is zo'n brede stijl, daar vallen duizenden liedjes onder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk POPmuziek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk klassiek. Dat bestaat al lang als gedefinieerde muzieksoort. Daar luisteren mensen al honderden jaren naar. Als je bedoeld welke muzieksoort op dit moment het populairst is dan denk ik pop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk popmuziek vanwege het hoge aanbod op de vele radio muziekzenders, tv programma's etc en wordt veel beluisterd op kantoren, in winkels, door stratenmakers etc., etc., maar ik luister toevallig vaak rock/heavy metal/brutal metal.