Lady Gaga - Paparazzi op de piano.

Kan iemand me heel makkelijk uitleggen hoe je een stukje van het liedje Paparazzi kan spelen?
Of een link.
Ik ben een beginner en snap niet zoveel van akkoorden en c# enzo.

:/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (2)

Je moet het zo zien: C is een akkoord. Een hele noot hoger wordt dan D. Maar tussen die twee in, dus C + een halve noot hoger, wordt C#.

Je kunt Lady Gaga's Paparazzi het beste spelen met deze akkoorden:

Am
Where are the crowd
We're c-coming out
Got my flash on it's true

Need that picture of you
F
It's so magical
Am
We'd be so fantastico

Am
Leather and jeans

Your watch glamorous

Not sure what it means

But this photo of us
F
It don't have a price
Dm
Ready for those flashing lights

'Cause you know that baby I-

CHORUS:
F

I'm your biggest fan
C Dm
I'll follow you until you love me
A#
Papa-Paparazzi
F C
Baby there's no other superstar
Dm
You know that I'll be your-
A#
Papa-Paparazzi
F C

Promise I'll be kind
Dm Am
But I won't stop until that boy is mine
F
Baby you'll be famous
C Dm
Chase you down until you love me
A#
Papa-Paparazzi

Als je niet weet hoe je akkoorden moet spelen, dan is dit een goede site: http://www.8notes.com/piano_chord_chart/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog niks van akkoorden snapt heb je misschien meer wat aan dit filmpje. Volg vooral het rode gedeelte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
juist slim je kunt nu noot voor noot spelen.een+ van mij hoor!