Welk lied is dit: Engelstalig, 2002-2006, met computeranimatie videoclip met een auto en een man en vrouw?

Ik ben op zoek naar de titel en uitvoerder van een Engelstalig lied uit (ongeveer) 2002-2006.
In die tijd was er een computeranimatie-videoclip bij met (ik ben niet zeker) een auto en een man & vrouw.
Het einde van het lied klinkt ongeveer zoiets:
“Aah-aah-aah-aah-aah, ah-aah yeah... never thing (...) coming for yoooouuuuu... (hierna volgt een instrumentaal einde).

Het kan zijn dat de tekst niet volledig klopt en het is nogal vaag, maar ik hoop dat iemand me aan de titel en uitvoerder kan helpen a.u.b. ?

3 jaar geleden
in: Muziek
3.3K
jc54
3 jaar geleden
Dit is zo'n vraag voor dokter pop (Gerard Ekdom).
Amadea
3 jaar geleden
Gezongen door man, vrouw, of groep? Welke stijl muziek?
RubenG1993
3 jaar geleden
Gezongen door een vrouw. Het was popmuziek geloof ik.
RubenG1993
3 jaar geleden
Vandaag gevonden.
Het gaat om het lied “Point of view”.
Bedankt aan iedereen voor de hulp :) .
Amadea
3 jaar geleden
Van DB Boulevard dus, een zangeres inderdaad.

Antwoorden (1)

Gorillaz met Stylo ?

https://www.youtube.com/watch?v=nhPaWIeULKk
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Daarin hoor ik geen vrouw zingen, dat moet het geval zijn volgens de reactie van vraagsteller.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Omdat OP aangaf niet zeker te zijn en de omschrijving zelf ook wat vaag vond heb ik een gok gedaan dat het misschien niet door een vrouw werd gezongen ;)
Antoni
3 jaar geleden
Vraagsteller heeft het antwoord zelf gevonden, geeft hij aan in de reacties op de vraag: Het gaat om het lied “Point of view”.