Welke deelmelodieën komen in de TV serie Baantjer voor?

Ik bedoel niet de herkenningsmelodie, maar de deuntjes die hier en daar in de afleveringen voorkomen.

10 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

dat zijn deuntjes, uit de intro. Deze deuntjes worden meestal iets vertraagd of veranderd in de serie. Maar ze komen officieel uit de intro..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zijn 'easy listening' nummers, gecomponeerd door Jurre Haanstra en Jean 'Toots' Thielemans. Er is een cd van uitgebracht in 1995, Universal 9827370. Hier kan je van de 12 nummers daarop een stukje beluisteren: http://www.muziekweb.nl/Link/HFX3042

Circle of smiles
The man in brown
Nine lives cat
A touch away
Song for Sara
Still waters
Midnight beat
Blue light haven
Fingerprint
Run deep
Sunset dragon
Still waters
Amadea