van welke band is deze track

het is een nummer van een album die gaat over heksenvervolging ik weet nog een nummer dat heette the trail of the witch en een nummer the execution of the witch. het is van een metal band.

Toegevoegd na 16 minuten:
ik herinner me nog dat voor dat de muziek gaat spelen er een knapperent vuur te horen is (voor het nummer the execution of the witch)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek