Ik weet toevallig een klein winkeltje aan de rand van Limmen daar verkopen ze zulke spulletjes, platenspelers, jukeboxen, platen, je kan zelfs liedjes op een plaat laten zetten. Het winkeltje heet 't achtkant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien bij de kringloopwinkel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waterlooplein en kringloopwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een oproep doen, of zoeken op marktplaats ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van wat jij weinig geld vind, je koopt ze nieuwe al voor 40 Euro en op marktplaats worden ze aangeboden voor 10 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de rommelmarkt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in my anus for 30 cent
Bronnen: