Hoe heet dit liedje?

Het is een oud liedje, het gaat over een man die van de motor valt, volgensmij loopt hij ook nog over een heuvel geloof ik, het is een beetje 'n droevig liedje zoals I Believe I Can Fly van R Kelly ( tenminste; ik word er een beetje droevig van ). Verder weet ik het helaas niet meer, ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is eens Engels liedje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas niet, ik weet alleen dat het een negroïde man was die geloof ik met een net pak van zijn motor valt, midden op een weg met grasvelden langs de weg. Daarna gaat hij geloof ik zingen en loopt hij richting een heuvel.

Het beste antwoord

Het liedje is een cover van "Every breath you take" van de Police en werd gezongen door P Diddy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist dat is hem, danku!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan ;)

Andere antwoorden (1)

P. Diddy Ft. Faith Evans - I'll Be Missing You