Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er eigenlijk een site waarin je liedjesteksten kan ingeven en zo het nummer en de zangeres kan terug vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat heet google.

Als je de zin precies weet zet je hem tussen aanhalingstekens en google geeft je het juiste antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ik weet niet van een internetsite maar het programma Shazam is erg handig. laat je Iphone of Ipod luister naar het lied op de radio en hij vind het automatisch op internet met alle info!.
misschien is het er ook voor de PC maar weet niet zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
shazam werkt echt de helft van de tijd niet.
Www.GoeieVraag.nl

Wanneer je hier een stuk van een liedtekst geeft (wat ik zelf ook al 2 keer heb gedaan) heb je binnen een minuut of 3 de zanger(es) en het nummer op je scherm staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik in zo'n geval altijd www.songteksten.nl
Daar kun je een stukje tekst invullen en dan zoekt (en vindt) hij meestal wel het goede nummer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.letssingit.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt zelfs het nummer zingen of neuriën en dan vindt de genoemde website hieronder de titel van het nummer en de artiest. Tenminste als je zangkunsten het toelaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een relevante zin of deel van een zin uit een liedje in Google intypt en je zet er ook het woord "lyrics" bij, dan volgt meestal een link naar de complete tekst en de uitvoerenden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding