ik zoek een nummer raar liedje uit de jaren tachtig tussen 83 en 85 begint baba baba uhm uhm aha aha so dis die uh die, en dan weet ik het niet en he

refrij is sjoebiedoepapa sjoebiedoepapa sjoebiedoebiedoebie doepapa enz snel ritme daarna instrumentaal lekker nummer 1 man beetje vreemd zag hij eruit zingt het na die zin gaat hij pratend zingen maar of dit nu duits was of nl weet ik ff niet en dan het refrijn lekker tempo, volgens mij was het toen een 1dags vlieg maar leuk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Antwoorden (8)

Ha, die Shintai;

Bedoel je mischien 'Da da da' van Trio?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het Dennie Christian met: Hoeba Hoeba Hoeba Hop Hop Hop
13 jaar geleden
Volgens mij bedoel je John Scatman met I'm the Scatman.

It's a scoobie oobie doobie scoobie doobie melody
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
d8 ik ookal, of sacatman`s world dat zou ook kunne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, vooral dat sjoebiedoepapa komt er zeker in voor na het papapadapoe papapadapoe skibbidibbidibby do dadadum sjoebiedoepapa
zoiets dan haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is volgens mij ook, hij is ook al overleden zie ik op je bron, dat wist ik niet. +
het klink als scatman john. maar dat nummer is uit de jaren 90. zie link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mischien M met popmusic ? (1979)

het refrein gaat wel van sjoebiedoewiedoeaa en zo..

Toegevoegd na 14 minuten:
of anders misschien the wordy rappinghood van de Tom Tom club ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht ook aan Trio
Misschien wel YaYa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet vrijwel zeker dat het het volgende nummer moet zijn:

Off - Elictrical salsa

Toegevoegd na 3 uur:
http://en.wikipedia.org/wiki/Electrica_Salsa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
knap gevonden !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook dit nummer helemaal afgeluisterd maar kom toch echt geen shoebiedoepapa tegen. Wel aha aha. Ook het praten/rappen in engels met een duits accent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat refrein heeft Shintai waarschijnlijk verkeerd, maar die begin tekst klopte precies. Heb de 12 inch single er nog van, vandaar dat ik het wist.
Als die man een snor heeft, de videoclip zwart wit is en er staan mensen links en rechts van hem te dansenen er ook een negerinnetje probeert net zo snel als hem te praten dan het Scatman John met

Toegevoegd na 39 seconden:
Sorry: Scatman John met I'm a scatman.