Hoe zet ik MP3 muziek gemakkelijk om naar Audio muziek

een simpel iets om muziek files te veranderen ,liefs in het nederlands . Groetjes Nellie

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Goede morgen Nellie,

Je gaat waarscijnlijk een CD branden? Anders weet ik niet waarom je dat zou willen doen. In dat geval kan het het beste even je CD schrijf programma bekijken. Je kan nl vaak daar aangeven dat je een audio CD wilt branden van MP3 bestanden. Dat is het makkelijkste.

Een tussenstap zou zijn om via een programma als bv audiograbber de boel om te zetten. Hier zie je bv hoe je dat programma kan gaan gebruiken: http://www.learn2burn.nl/cdr-cd-r-opneembare-cd/kopieeren/wav-audio-muziek-decode-omzetten-naar-mp3/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het ook met itunes doen, cd in de computer doen nummers in de cd zetten en cd branden via itunes