hoe heet dit lied?(In het refrein zingen ze heel vaak 'mono' het gaat ook over mono geluid.)

In het refrein zingen ze heel vaak 'mono' het gaat ook over mono geluid. Maar ik weet niet wie het zingt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Een link naar een voorbeeld helpt wel @anoukske
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
welk lied??? geefde link ff
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Mensen dat vraag ik juist ik ken alleen die teksteer weet ik niet o er het lied

Het beste antwoord

Wellicht bedoel je Mono van de Monotones, een gelegenheidsnummer van de Leidse groep Catapult...
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel