Arrow Classic Rock echt uit de lucht?

Volgens z'n website zend Arrow Classic Rock nog uit op de middengolffrequentie 828.
Daar is echter al weken nix meer te horen.
Blijft-ie echt helemaal úit de lucht' en enkel nog via kabel en internet te beluisteren? Dan kan ik beter een zwik voorkeurtoetsen gaan herprogrammeren.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

jup, het boeltje schijnt helemaal failliet te zijn, dus uitzendingen op de middengolf komen ook niet terug..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, Arrow is alleen nog maar te beluisteren via de middengolffrequentie en via de kabel of internet. Hun vaste frequenties zijn ze kwijtgeraakt omdat ze het geld voor deze frequenties niet (op tijd) konden opbrengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probleem was dat ze t dus ook niet meer via de middengolf kon luisteren..
Helaas ja. Ik luisterde altijd naar Arrow Jazz ... maar nu luister ik naar mijn CD-spelertje....