Er zit een scheurtje in mijn gitaar, is dat erg?

Ik heb een scheurtje in mijn gitaar hij is ongeveer zo [ ] is dit erg en veranderd het geluid?

Toegevoegd na 29 minuten:
Akoestisch met stalen snaren foto komt eraan ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elektrisch of akoestisch? en waar precies?

Het beste antwoord

Nee maakt niet uit als je het zelf niet hoort :)
Als je het zelf wel hoort zou ik er een stukje hout overeen lijmen (als het de klank kast bevat,)
Zie bron voor meer info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het de klankkast is, zou ik aan de binnenkant een stukje ducktape erover plakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...maar als het de kop is heb je een probleem. Dan zal je hem niet meer goed kunnen stemmen. Opties zijn dan laten repareren of een nieuwe gitaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Humor is hier op GV eigenlijk verboden, maar kan het niet laten:

Ik zeg altijd maar; Beter een scheur in je gitaar als een gitaar in je scheur....