Ik ben op zoek naar een nummer,

dat een jaar of... 4 terug in was op tv.. de clip begon met een man en vrouw in de jaren60? en de man ging optreden in een nachtclub en daar was een inval door de politie, in die nachtclub hadden de mensen ook nog maskers op als een soort gemaskerd bal... iemand ideeën? hoe het nummer heet?

Toegevoegd na 40 minuten:
De clip begint met de man in vrouw in een huis...

en de clip begint in zwart wit... als de man het huis uit gaat na een soort "ruzie" dan word het allemaal in kleur!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Falco - Rock Me Amadeus ???

Toegevoegd na 1 minuut:
of was het ''Word Up van Cameo''