Waar kan ik deze brillen van dance artiesten kopen?

Ik kwam deze foto tegen op internet, ik vroeg me af of je deze brillen ergens kan kopen/bestellen. Zo ja, waar moet je op zoeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Deze brillen werden gratis uitgedeeld in Club LIV, Miami, USA. Op de bril staat de club en de naam van de optredende muziek. Hoewel sommige mensen de brillen verzamelen, of eventueel verkopen, zijn de brillen niet officieel te koop.

Toegevoegd na 1 minuut:
Optredende artiest*

Toegevoegd na 23 minuten:
Sorry, link was popup scherm vanuit elitedaily Die dus niet opent als ik de link kopieer. Als je zoekt op Nightlife Gimmicks vindt je hem wel. Excuus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Heb je wel de juiste link geplaatst bij bronnen? Ik zie die brillen niet, hoor....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, was popup scherm vanuit elitedaily Die dus niet opent als ik de link kopieer. Als je zoekt op Nightlife Gimmicks vindt je hem wel. Excuus!