Weet iemand hoe die liedjes heten die voorkomen in een reclame?

Als ik een reclame zie/hoor dan vindt ik de song meestal wel leuk en dan heb ik hem de hele dag in mijn hoofd. Nou zou ik graag willen weten van wie dat liedje is en hoe de song heet. Weet iemand hoe de songs heten in de volgende reclames?

- Een wat oudere reclame; in de smart reclame speelt een jongen gitaar in een auto. Is dit een bestaande song?

- In de coca cola reclame. Je ziet de binnenkant van een cola automaat; allemaal beestjes die ontwaken en dan hoor je een song. Van wie is die?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Er is een site waar je op kunt zoeken welke leidjes gebruikt worden in TV-reclame
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op de bovenstaande bron vond ik dit: Smart: Innercity Lover van Steve Appleton

Andere antwoorden (5)

Ik gok.
Klik eens op de onderstaande links.
Is één van de twee wat je zoekt?
AWM
15 jaar geleden
coca cola: Open Happiness. Van een aantal artiesten, oa van Fall out Boy, Panic at the disco en Gym class Heroes
Smart: Steve Appleton
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die smart weet ik (nog) niet, van coca cola vond ik het volgende op internet:
"The single features Gnarls Barkley’s Cee-Lo, Patrick Stump from Fall Out Boy, Brendon Urie from Panic at the Disco, Travis McCoy from Gym Class Heroes and P-Diddy’s latest protégé and Grammy-nominated Janelle Monae. “Open Happiness” is available beginning today, March 16, 2009, from iTunes with an exclusive “Making of” video. A percentage of sales from the single will be donated to charity through Coca-Cola’s ‘Live Positively’ platform."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor wat betreft die Coke reclame (zie bron) zou het
Brendon Urie met open happines kunnen zijn.

Met die andere reclame kan ik je helaas niet helpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die van de smart reclame is van Steve Appleton, ik heb gelezen dat dat nummer nog niet tekoop of te luisteren is (ik weet niet wat daarvan waar is, maar ik heb 't op een forum gelezen). En die van de cola is al gegeven...