Ik zoek een liedje, weet iemand hoe het kon heten??

Ik heb het hele internet door gezocht en ben hopeloos...
weet iemand hoe dit liedje kan heten??
Nederlandstalig gezongen door een man, was bekend tussen 1998-2002.
Voor de rest weet ik alleen nog een beetje hoe de clip er uit zag...
De zanger was door een stad aan het lopen, volgens mij met een koffer(tje)... het ging regenen en op het eind heeft ie het goed gemaakt met een meisje (heeft haar gevonden??)
Dingen die me te binnen schieten zijn droom,nacht,morgen... maar ik heb geen idee wiens liedje het kan zijn, hoe het heette of zelfs hoe het klonk...

HELP Please !!! alle suggesties zijn welkom

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (6)

mischien kan ik je hier een klein beetje mee verder helpen .
snuffel eens rond .

http://www.seniorplaza.nl/Liedjes_zoek.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Seniorplaza?
Voor een liedje uit de periode 1998-2002 ???
Wolter Kroes - Ik heb de hele nacht liggen dromen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien Rob de Nijs met het werd zomer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
" Pappie loop toch niet zo snel? " Geen idee hoor, ik ben niet erg thuis in die muziek. Maar zoiets herinner ik me, al heb ik het idee dat het langer geleden een soort hit was. Jaren 80 of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het beste op onderstaande link kunt klikken en kijken of de titel tussen de resultaten staat:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderweg van Abel