Waarom had Michael Jackson eigelijk maar 1 handschoen en niet 2?

Nou bij elk concert had hij maar 1 glinsterende handschoen
waarom niet gewoon 2 zoals heel veel mensen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3.6K

Het beste antwoord

Hij wilde (volgens eigen zeggen) daarmee zijn vitiligo (pigmentziekte) verbergen. Die was op dat moment maar aan 1 hand zichtbaar.
En a-symmetrie staat interessanter en kunstzinniger dan symmetrie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Juist omdat het dragen van slechts 1 handschoen apart is. Hij viel hier dus nog eens extra mee op.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Omdat hij aan één hand meer last had van een huidziekte die pigmentvlekken tot gevolg had.
AWM
14 jaar geleden
Die ene handschoen met kraaltjes was, net als de zware zonnebril, een handelsmerk van Michael Jackson.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ie een weirdo was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor het geval dat z'n haar weer in de fik zou vliegen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was pure armoede.De arme man! Hij had ook al veel minder neus dan de meeste mensen! Erg zielig allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Triest einde oefening voor een trieste kleuter
dat was michael gewoon hij was super en had ook altijd aparte kleren dus ook apart maar 1 handschoen:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een optreden in Bremen was hij een keer vlak voor hij op moest komen een handschoen kwijt. Het was best wel koud, dus wilde hij niet zonder handschoenen optreden. Op het laatste moment heeft hij toen maar 1 handschoen gebruikt, en daar kreeg hij achteraf zoveel positieve reacties op, dat hij dat vanaf dat moment vaker is gaan doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die hand (met handschoen) kreeg hij met geen enkele mogelijkheid blank.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is bruin en het zit in een luier....
(die hand van Michael Jackson dus)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha echt wel +1
Omdat hij met zijn andere hand altijd in zijn kruis zat.