Ik zoek een Nederlandstalig liedje over een meisje dat in haar eigen wereld leeft. Ze leidt namelijk aan autisme. Alvast bedankt!

Ook zoek ik een lied over een jongen die samen is met een meisje, hij ziet er ander meisje en is er stapelgek op. Hij wil alles doen voor dat meisje maar ze heeft een ziekte. Ze leidt aan autisme.
Als iemand een Nederlandstalig liedje kent mag je het mij altijd laten weten!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Antwoorden (3)

De twee liedjes waar je het over hebt kan ik je niet mee helpen. Ken wel een ander nummer over autisme: Breek de stilte - Bob Savenberg en Stef Bos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan je niet helpen aan een liedje, maar wil wel even zeggen, dat autisme geen ziekte is. Een ziekte kan namelijk in principe (ook niet altijd natuurlijk) genezen worden.... maar autist ben je levenslang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook al beantwoord je de vraag niet, wijst er iemand netjes op, dat autisme geen ziekte is, misschien dat de moderatoren van mening zijn, dat zoiets beter onder een reactie staat, van mij een plusje, want om hier een minnetje bij neer te zetten...brrrr...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-) Dank je wel!!! De moderatoren hebben wel gelijk vind ik, want ik gaf geen antwoord op de gestelde vraag. Maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om er niks van te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle ziektes zijn te genezen, geneesbaarheid is geen criterium voor of iets een ziekte is of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....daarom staat er dus ook: "(ook niet altijd natuurlijk)"... autisme is aangeboren en is een handicap. Ook dat woord mag je van velen niet gebruiken, maar so be it. In ieder geval bedankt voor je reactie..... misschien even iets beter lezen voor je reageert?
Ik kwam wel dit tegen op you tube, van Paul de Leeuw..
gaat over Autisme...
Weet niet precies of dat is wat je zoekt.