Hoe heet het liedje waar je in de clip mensen zie "karten" (oftewel karting)?

Ik zoek naar een redelijk populair liedje, en het is NIET "Supermode - Tell my why". Het liedje is dan meen ik vóór 2006 uitgekomen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ter vermelding; ik heb deze vraag zelf al opgezocht op internet en het genoemde nummer was naar mijn mening te jong. Ik heb het gevoel dat hetgeen wat ik bedoel een ander liedje is, echter ben ik niet 100% zeker van het bestaan ervan!

Antwoorden (1)

"Steal my sunshine" van Len. Zie op de video 2:38 - 2:42.

Toegevoegd na 22 minuten:
Of wat ook zou kunnen, maar da's wel een aparte manier van karten ('t zijn meer zeepkisten): "Steady as she goes" van The Raconteurs. Zie http://www.youtube.com/watch?v=9ZYQr3Ivg6w
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beide niet wat ik zoek, nagenoeg de gehele clip bestond hier uit. Ik dacht bijna zeker te weten dat het niet Tell My Why was, maar begin steeds meer te twijfelen!;p