Waarover gaat het liedje bruises van train?

Ik snap er helemaal niks van. Het lijkt wel een soort reünie, maar wat doen die blauwe plekken dan in dit liedje (bruises)? Kan iemand mij vertellen waar dit liedje over gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Het nummer is een liedje waar iedereen zich in zal herkennen als hij of zij wel eens gekwetst is geweest, dus in principe iedereen. Iedereen zal de kracht van dit liedje dus kunnen voelen. Het gaat over twee vriendinnen die elkaar 10 jaar na het diploma van de middelbare school ontmoeten. Ze zijn allebei gescheiden, mishandeld etc door de jaren heen. Ondanks de pijn bij hun zelf zien ze dat hun littekens hun zelf meer interessante mensen maken, mensen die wat te vertellen hebben. Iedereen heeft blauwe plekken, iedereen verliest wel eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wijst op dat een van de vrouwen een kind van 5 en een kind van 3 heeft en dus alleenstaande moeder is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, ze heeft een kind van vijf en van drie en haar man is al 2 jaar bij haar weg. Fijn om te weten dat je ook weer uit dat stadje weg bent, dat stadje hield je op de knieën.