Op de radio zijn er soms opbelprogramma's waar de luisteraars aan mee mogen doen.

er zijn mensen bij die zichzelf belangrijk vinden
en elke dag weer een paar keer te horen zijn
die moeten dus in bescherming genomen worden
hoe pak je zoiets aan?
zo van mevrouw...wilt u aub een tijdje luisteraar zijn?
(dus niet bellen )en de overigen luisteraars zich afvragen waar blijft ze nou en niet denken"'goh,daar heb je haar weer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ha, die Haydy;

Wees blij dat die lui in hun treurige leventje dat ene uitlaatklepje nog hebben. Als ze dat ook al kwijtraken gaan ze misschien nog iets veel ergers doen; bushokjes vernielen, nodeloos 112 bellen, oude vrouwtjes beroven of vreemde vragen beantwoorden op internetsites....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk, als je belt naar een radioprogramma, krijg je eerst een of andere mederk(st)er aan de lijn en je stelt je voor etc.., als deze mederk(st)er heel simpel een lijstje bijhoudt met namen van bellers kan ze de naam die het meest voorkomt (dus die beller die zo vaak belt) eruitfilteren zodat 'ie geen kans krijgt om in de uitzending te komen.
Want als het goed is bedoel je dat mensen die zo vaak bellen geweerd moeten worden, wat terecht is trouwens, zodat anderen ook een kans maken?
De oplossing is heel simpel dus maar dan moeten ze dat wel dóen en ja...da's vaak een heel ander verhaal..