Bestaat er / wie maken er Hollandse gangsterrap?

Ik heb sinds een paar maanden de nederhop ontdekt, maar ik vindt het zo commercieel allemaal en dat maakt het wat minder leuk.

Ik vroeg me af of er ook Hollandse gangsterrappers zijn, of deze muziekstijl ook werkelijk zo heet en hoe deze rappers dan heten.

Ik zou dan het liefst een lijst willen zien, ipv random genoemde rappers..

Zoiets als wat hieronder staat.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is maar wat je onder "gangsterrap" verstaat. Spinal & Steen zijn rappers, maar met erg groffe teksten. http://m.youtube.com/watch?desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dm17OQvXxdBo&v=m17OQvXxdBo&gl=GB Op www.Rapi.nl kun je denk ik wel terecht. Tracks van artiesten en upcoming artists. Toegevoegd na 6 minuten: Een lijst die op wiki staat: li B Keizer Appa Kempi Killer Kamal Riza Kimo King Lover Baas B Kleine Viezerik Big2 Salah Edin Klopdokter Blaxtar Sef Brainpower Sjaak (rapper) Willem de Bruin Skate the Great Brutus (rapper) Lange Frans (rapper) Skiggy Rapz Mitchell Burgzorg Ray Slijngaard Jerry Leembruggen Soesi B Spacekees Spinal Steen (rapper) Captain Cook (rapper) Sticky Steez Man!e Cilvaringz Manu (rapper) Master Surreal MC Lynx T-Slash MC Miker G Terilekst Darryl Mini Tim Beumers Def P Murth Mossel Tony Scott Def Rhymz Propaganda Sonny Diablo Toprak Dicecream Mr. Polska Typhoon Diggy Dex Dio Duvel Nasty Negativ U-Niq Unorthadox E-Life Excellent (rapper) Önder & FS Green Extince Vieze Fur Gers Pardoel Ruben Fernhout Pete Philly Willie Wartaal Fit Phreako Rico Winne Fresku Postman Yes-R Gikkels Raymzter Yukkie B Redlight Boogie Reggy Lines Rein de Vos Helderheid Önder Doğan Jawat! Jiggy Djé Kun je misschien een artiest/track noemen waar je graag naar luistert? Misschien kan ik je wat aanraden, want om deze hele lijst op te zoeken, heb je ook geen zin in denk ik. Toegevoegd na 14 minuten: "li B" is natuurlijk "Ali B"