Kan iemand mij wat meer vertellen over deze gitaar?(kleur, model etc.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het merk is Santa Cruz. Ik vermoed de 000-28 style 12 fret, Rosewood-spruce (van rozen- en sparrenhout).

Toegevoegd na 14 uur:
Inmiddels gevonden dat het model "The OO" heet: https://www.santacruzguitar.com/instruments/oo-model/
Van Indian Rosewood (bodem) en Sitka Spruce (bovenkant). Het gaat jou waarschijnlijk om de kleur van de bovenkant. Dat Canadese sparrenhout Sitka Spruce is donkerder van kleur en iets zwaarder dan Engelmann Spruce.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe heet deze soort kleur? Daar ben ik het meest naar op zoek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan heb ik alsnog niet diezelfde kleur. Ik vind de kleur van op de foto heel mooi en zou graag willen weten hoe die kleur precies heet.
Amadea
10 jaar geleden
Dan maak je een afdruk van de foto en vergelijkt in de gitaarwinkel de kleur. Hout is een natuurproduct dat geen vaste tint heeft, het ene is net iets lichter of donkerder dan het andere.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, dank je!