Is er een manier om de advertenties te vermijden zonder te betalen?

Die advertenties in Spotify hangen me nu enorm de keel uit! Is er een manier om die advertenties weg te halen zonder dat ik Spotify Premium moet aanschaffen?

3 jaar geleden
in: Muziek
3.9K
Ritsuka
3 jaar geleden
Ik kreeg Spotify Premium toen ik bij KPN een iets duurder abonnement nam. Misschien is dat iets bij jou provider? Sneller internet EN Spotify Premium
taillie
3 jaar geleden
Ook nog steeds niet vergeten dat je vroeger naar de cd winkel moest gaan om naar je favoriete muziek te luisteren... waar je ook voor betaalde... en er geld naar de muzikant gaat...
taillie
3 jaar geleden
extra weetje:
spotify betaald de artiesten per stream 0,00437€!

Antwoorden (1)

Nee, dat kan niet. En mag niet.
Sinds 1 mei 2019 kan Spotify je account verwijderen als blijkt dat je een adblocker gebruikt of een andere manier vindt om advertenties van Spotify te blokkeren. Dit gebeurt zonder waarschuwing of voorafgaande kennisgeving.
SimonV