De rapper en zanger Glen Faria bracht het in 2013 op zijn debuutalbum Fit uit als "Duurt te lang". Het album gaat vooral over de relatie tussen ouder en kind (zoontje). De autobiografische teksten zijn soms hard en pijnlijk. De boodschap moet gezocht worden in de richting van opgroeien, volwassen worden en vader zijn.

Het album werd helaas ondergewaardeerd. Maar het nummer "Duurt te lang" werd in 2018 alsnog een hit door de uitvoering van Davina Michelle in de televisieshow Beste Zangers. Sindsdien wordt het regelmatig in een nieuw jasje gegoten of gecoverd: van prachtige acoustische versies tot een uitvoering op gitaar.
Amadea